• techniki sprzedaży
  • techniki sprzedaży
Aktywna Sprzedaż Telefoniczna
7.02.2019 CENTRUM GIEŁDOWE
Ćwiczenia z Aktywnego Telemarketingu
Wsparcie sprzedaży internetowej
Aktywna sprzedaż
telefoniczna i bezpośrednia
Telemarketing jako wsparcie sprzedaży online
Techniki argumentacji
Rozmowy wychodzące
Negocjajce face to face
Jakie
Umiejętności
nabywają uczestnicy ?
Techniki komunikacji w sprzedaży
Techniki argumentacji - korzyści, cechy vs cena
Techniki odpowiadania na zarzuty


 

 

Nowoczesne metody sprzedaży dla opiekunów/doradców/konsultantów klienta ( internet, telefon, face-to-face)



! CHARAKTERYSTYKA SZKOLENIA

→ Jak skuteczniej wykorzystać techniki sprzedaży i wpływu społecznego do osiągnięcia swoich celów. Zaproponowane przez trenera reguły i zasady od lat są uważane za podstawowe zasady gwarantujące sukces w zakresie sprzdaży oddziaływania na nowych i dotychczaSOWYCH kontrahentów. Profesjonalne rozmowy telefoniczne to Umiejętnosć wymagająca ciągłej praktyki i udoskonalania. Przydatne szczególnie w okresie sezonowych i światecznych kampanii promocyjno - marketingowych Niniejsze szkolenie rozszerza i uzupełnia dotychczasową wiedzę. W czasie trwania całych warsztatów będzie przytoczonych wiele praktycznych przykładów, obrazujących najskuteczniejsze techniki sprzedaży telefonicznej. Na zadawane przez uczestników pytania będą udzielane wyczerpujące odpowiedzi, umożliwiające dynamiczne dostosowywanie programu do ich potrzeb. Szkolenie zawiera ćwiczenia ( w tym autotest umiejętności telemarketingowych ) które uczą standardów i sformułowań - które sprzedają !

This text will be replaced since the "clone" option is set to true

5_06_2019_9.30 początek

1. Dlaczego warto być doradcą klienta? • Wciskać sprzedaż czy doradzać w zakupie? • Doradzanie z wykorzystaniem praktycznych reguł wywierania wpływu • Doradca dostosowany do klienta aż do granic asertywności • Techniki asertywne z trudnymi klientami • Ćwiczenie. Asertywna odmowa z opcją zamienną 2. Jak nie czekać na klientów lecz być docenianym doradcą? • Doradca techniczno-handlowy w Internecie: wpisy na forach, tweety, blogi, vortale poradnicze, webinaria, youtube, • Doradca jako dawca contentu do firmowych newsletterów/blogów/portali • Doradca na: szkoleniach, targach, grupowych prezentacjach • Ćwiczenie. Gdzie trzeba bywać doradcą 3. Zdalne nawiązywanie kontaktu z klientem = sondaż i zaciekawienie klienta • Krok po kroku do sprzedaży (emaile, mobile, telefon, face-to-face) • Co na początek wiemy o kliencie • Wstępno-ofertowe emaile • Wykorzystanie sms-ów i telefonu do wstępnego rozpoznania problemu klienta • Ćwiczenie. Sondażowa rozmowa przez telefon z umówieniem spotkania 4. Bez teasingu się nie przebijesz • Wymogi dobrych teaserów • Budowanie dopasowanych traserów: cechy-korzyści-teaser • Ćwiczenie. Teaser z oferty…. dla klienta… 5. Nawiązywanie kontaktu w spotkaniu face-to-face z klientem • Wzajemne pierwsze wrażenia…oj, uważaj! • Zagajanie rozmowy • Najlepsze układy do pracy poradniczej z klientem • Profilowanie klienta i jego problemu zakupowego • Ćwiczenie. Jak złapać pierwsze porozumienia 6. Słuchanie i sondowanie klienta przy użyciu pytań • Zasady tzw. aktywnego słuchania klienta: reakcje, parafrazy, itp. • Pytania zamknięte i otwarte: zalety i wady • Kolejność wątków w sondażu klienta • Notowanie w trakcie sondażu i reasumpcja • SPIK: specjalna technika na trudnych klientów • Ćwiczenie. Sondaż w parach z zamianą ról 7. Dopasowane pasma argumentacyjne w skutecznej prezentacji propozycji • Asertywne reakcje na nadmierne oczekiwania klientów • Czas udowodnić prawdziwośc traserów - Budowa efektywnych pasm argumentacyjnych • Multi-sensoryczne prezentacje • Sprawdzanie efektu argumentacji • Ćwiczenie. Przygotowanie dopasowanych pasm argumentacyjnych 8. Metody pozwalające identyfikować i usuwać obiekcje klientów • Rodzaje obiekcji i zastrzeżeń klienta • Reagowanie na obiekcje • Dobór odpowiedniej metody usuwania obiekcji klienta • Ćwiczenie. Najczęściej spotykane obiekcje 9.Techniki negocjacji z klientem i zarządzania ustępstwami • Zasady komentowania i negocjowania cen • Najczęstsze błędy w praktyce negocjacji • Praktyczne reguły negocjacji handlowych z klientem • Ćwiczenie. Jak się nie dać…. 10. Metody przekonywania (kontraktacji) klienta • Wychwytywanie gotowości klienta • Wybór odpowiedniej metody przekonywania klienta

Jak typować i gdzie szukać nowych klientów ?

  • Jakich klientów szukać ?
  • Bazy danych
  • Internet

1.Zastosowania i rodzaje telemarketingu:

  • 1.1. Telemarketing przychodzący (pasywny)
  • 1.2. Telemarketing wychodzący (aktywny)

opis - ćwiczenie I»


2.Zasady i techniki komunikacji interpersonalnej przez telefon + autotest umiejętności telemarketingowych



  • 2.1.Zasady słuchania rozmówcy
  • 2.2.Zasady mówienia, w tym: unikanie fauli

3.Praktyczne rady do długotrwałej pracy głosowej przez telefon + ćwiczenie



4.Aktywny telemarketing + telemarkting jako wsparcie sprzedaży internetowej i kampanii online

opis - ćwiczenie »

  • 4.1. Otwarcie rozmowy – intrygujące przedstawienie
  • 4.2. Nawiązanie kontaktu z docelowym rozmówcą – jak omijać „rogatkowych”
  • 4.3. Zaciekawianie przedmiotem rozmowy - Jakie zaciekawiacze („teasery”)
  • 4.4. Sondaż potrzeb i oczekiwań rozmówcy – poszukiwanie szans sprzedaży
  • • słuchanie i wypytywanie klienta
  • • kolejność operowania pytaniami
  • • podsumowanie sondażu + ćwiczenie w parach
  • • Kiedy klient mówi, że już współpracuje z innym dostawcą

14.00­-14.30 lunch

4 EXTRA.Telemarkting przychodzący i wychodzący jako wsparcie w sprzedaży online i kampanii online

opis - ćwiczenie »

  • telefoniczne otwarcie rozmowy w sprzedaży internetowej,
  • telefoniczne zamykanie sprzedaży internetowej,
  • 4.5 Jak prowadzić efektywną prezentację propozycji dla klienta:
    • optymalny język argumentacyjny
    • budowa pasm argumentacyjnych + indywidualne ćwiczenie namysłowe
    • ocena rezultatów ćwiczenia

    4.6. Reguły i techniki rozmawiania o cenach

    • Najpierw oferowane wartości/korzyści – potem ceny
    • Techniki zmniejszania dolegliwości ceny („kanapka cenowa”, „rozmiana na drobne”, itp.)

    4.7. W jaki sposób identyfikować i usuwać obiekcje klienta - różne metody

    • indywidualne ćwiczenie namysłowe + ocena rezultatów ćwiczenia

    4.8. Metody osiągania uzgodnień i zamykania kontaktu:

    • wyczuwanie optymalnego momentu
    • techniki przezwyciężania wahań klienta („łańcuch potwierdzeń”, „za i przeciw”, itp.)

    5. Wznawianie kontaktu z „niezdecydowanym” klientem

    • Przypominanie walorów oferty czy coś nowego?
    • „nowy as w rękawie?”
    • Najczęstsze błędy w praktyce negocjacji


    opis - ćwiczenie IV»


    6.Telefoniczna obsługa interwencji i reklamacji klientów


    • sekwencja technik
    • Ćwiczenie

    7.Jak być profesjonalnym doradcą klienta ? - główne reguły negocjacji face to face

  • Najwazniejsze Zasady sprzedaży bezpośredniej
  • Najwazniejsze Zasady spotkań face to face

  • 8.Ćwiczenie podsumowujące - Spróbuj mnie namówić


    19.00 z a k o ń c z e nie


    • INFONETAX

      W związku z bardzo dobrym szkoleniem w dniach 11 i 18 marca 2014 przesyłam 2 osoby na kolejne szkolenie Wysokojakościowe techniki sprzedaży z trenerem Krzysztofem Podstawką.

      Prezes Edyta Stąpór Rynk Marzec 2014.

    • PHU SORTIMA

      W związku z bardzo dobrynm szkoleniem przesyłam 2 handlowców na kolejne szkolenie Wyskojakościowe techniki sprzedaży z trenerem Krzysztofem Podstawk i jedną osobę na szkolenie z Prezesem Matelą.

      Jadwiga Sosnowska Właścicel „” wrzesień 2013

    • Fructofresh Sp z o.o.

      Dziękujemy za skuteczne przeszkolenie 4 osób podczas szkoleń Techniki sprzedaży.

      Dyrektor Michał Bulikowski - Wrzesień 2013.

    • PGE SYSTRYBUCJA

      Dzięki SZkoleniu z Technik sprzedaży nasza grupa pozyskała dużo konkretnych informacji a dzięki niedużej grupie przećwiczyliśmy najistotniejsze techniki sprzedażowe

      Dorian Żaczek- Właścicel„”Pażdziernik 2013.



    Coach: Krzysztof Podstawka


    Trener - Wykładowca Wydziału Zarządzaniau Katedry Marketingu UW. Ponad 3500 szkoleń przeprowadzonych. Arbiter NATIONAL SALES AWARD 2018 Specjalizacja: Marketing sprzedażowy, Techniki Pozyskiwania klientów i zwiększania wydajności handlowej, Coaching , Techniki zwiększania sprzedaży . Liczne publikacje




    Korzyści

    » Telemarketing to Konkretna umiejętność i specjalizacja - wymagająca ciągłej praktyki i udoskonalania

    » Kiedy Klient zawsze kupi ? - Opracowanie przez trenera planu doskonalenia prowadzenia rozmów handlowych usprawni wykorzystanie telemarketingu w sprzedaży.
    » Techniki sprzedaży - dostosowane do rodzaju działalności i profilu kontrahenta - zwiększą wydajność handlową FIRMY


    Wskazania

    Piony handlowe, Właściciele firm, Obsługa klienta, Sprzedawcy , Telemarketerzy

    Lecz także informatycy, prawnicy, finansiści, technicy i inżynierowie


    Zastosowanie
    • 1. Akcje przedświąteczne i promocyjne
    • 2. Kampanie promocyjno-marketingowe
    • 3. sprzedaż zdalna i umawianie spotkań
    • 4. Cross Selling i Zwiększanie zysków na dotychczasowych klientach




    Udział


    • 595 zł + 23% VAT - 1 osoba
    • 545 zł/os + 23% VAT - 2 osoby
    • 495 zł/os + 23% VAT - 3 osoby






    7.02.2019 godz. 9.30


    CENTRUM GIEŁDOWE GPW,
    Książęca 4, Warszawa





    DODATKOWE

    techniki sprzedazy Każdy Uczestnik szkolenia otrzymuje podręcznik trenera Krzysztofa Podstawki "Aktywna sprzedaż osobista i bezpośrednia"

    Program pdf


    Zgłoszenie.doc


    Zgłoszenie online

    Udział
      Miejsce-GPW


      595 zł + 23% VAT-1 os
      545 zł/os + 23% VAT-2os
      495 zł/os + 23% VAT-3os