• techniki sprzedaży
  • techniki sprzedaży
Nowoczesne metody sprzedaży
5.06.2019 CENTRUM GIEŁDOWE
dla opiekunów/doradców/konsultantów klienta
internet, telefon, face-to-face
Nowoczesne
i aktywne metody sprzedaży
dla opiekunów, doradców, konsultantów klienta
Techniki argumentacji- Zarządzanie obiekcjami
Telemarketing - Rozmowy wychodzące
Wsparcie sprzedaży online
Jakie
Umiejętności
nabywają uczestnicy ?
Techniki komunikacji w sprzedaży
Techniki argumentacji - korzyści, cechy vs cena
Zarządzanie obiekcjami


 

 

Nowoczesne i aktywne metody sprzedaży dla opiekunów/doradców/konsultantów klienta (internet, telefon, face-to-face)



! CHARAKTERYSTYKA SZKOLENIA

→ Jak skuteczniej wykorzystać techniki sprzedaży i wpływu społecznego do osiągnięcia swoich celów. Zaproponowane przez trenera reguły i zasady od lat są uważane za podstawowe zasady gwarantujące sukces w zakresie sprzdaży oddziaływania na nowych i dotychczasowych kontrahentów.
Doradztwo w sprzedaży i telemarketing to Umiejętnosci wymagającące ciągłej praktyki i udoskonalania. Przydatne szczególnie w okresie sezonowych i światecznych kampanii promocyjno - marketingowych Niniejsze szkolenie rozszerza i uzupełnia dotychczasową wiedzę. W czasie trwania całych warsztatów będzie przytoczonych wiele praktycznych przykładów, obrazujących najskuteczniejsze techniki sprzedaży telefonicznej. Na zadawane przez uczestników pytania będą udzielane wyczerpujące odpowiedzi, umożliwiające dynamiczne dostosowywanie programu do ich potrzeb. Szkolenie zawiera ćwiczenia ( w tym autotest umiejętności sprzedażowych ) które uczą standardów i sformułowań - które sprzedają !

This text will be replaced since the "clone" option is set to true

5_06_2019_9.30 początek

Jak typować i gdzie szukać nowych klientów

  1. Jakich klientów szukać ?
  2. Bazy danych
  3. Internet

1 Dlaczego warto być doradcą klienta ?- Doradzanie z wykorzystaniem praktycznych reguł wywierania wpływu

  1. Wciskać sprzedaż czy doradzać w zakupie ?
  2. Doradca dostosowany do klienta aż do granic asertywności
  3. Techniki asertywne z trudnymi klientami
  4. C ĆwiczenieAutotest umiejętności sprzedażowych - Asertywna odmowa z opcją zamienną

» Autotest umiejętności


2.Jak nie czekać na klientów ?

  • Doradca techniczno-handlowy w Internecie: wpisy na forach, tweety, blogi, vortale poradnicze, webinaria, youtube,
  • Doradca jako dawca contentu do firmowych newsletterów/blogów/portali
  • Doradca na: szkoleniach, targach, grupowych prezentacjach
  • C Ćwiczenie Gdzie trzeba bywać doradcą - Doradca techniczno-handlowy:

opis - ćwiczenie »


3Zdalne nawiązywanie kontaktu z klientem = sondaż i zaciekawienie klienta

  • Krok po kroku do sprzedaży (emaile, mobile, telefon, face-to-face)
  • Co na początek wiemy o kliencie
  • Wstępno-ofertowe emaile
  • Wykorzystanie sms-ów i telefonu do wstępnego rozpoznania problemu klienta
  • C Ćwiczenie Sondażowa rozmowa przez telefon z umówieniem spotkania

4. Nawiązywanie kontaktu w spotkaniu face-to-face z klientem


  • Wzajemne pierwsze wrażenia…oj, uważaj!
  • Zagajanie rozmowy
  • Najlepsze układy do pracy poradniczej z klientem
  • Profilowanie klienta i jego problemu zakupowego
  • C Ćwiczenie Jak złapać pierwsze porozumienia

opis - ćwiczenie »

5. Bez teasingu się nie przebijesz

  • Wymogi dobrych teaserów
  • Budowanie dopasowanych traserów: cechy-korzyści-teaser
C ĆwiczenieTeaser z oferty…. dla klienta…

opis - ćwiczenie »


6. Słuchanie i sondowanie klienta przy użyciu pytań

  1. Zasady tzw. aktywnego słuchania klienta: reakcje, parafrazy, itp.
  2. Pytania zamknięte i otwarte: zalety i wady
  3. Kolejność wątków w sondażu klienta
  4. Notowanie w trakcie sondażu i reasumpcja
  5. SPIK: specjalna technika na trudnych klientów
C ĆwiczenieSondaż w parach z zamianą ról

7. Dopasowane pasma argumentacyjne w skutecznej prezentacji propozycji

  1. Asertywne reakcje na nadmierne oczekiwania klientów
  2. Czas udowodnić prawdziwośc traserów - Budowa efektywnych pasm argumentacyjnych
  3. Multi-sensoryczne prezentacje
  4. Sprawdzanie efektu argumentacji
C Ćwiczenie Przygotowanie dopasowanych pasm argumentacyjnych

8. Metody pozwalające identyfikować i usuwać obiekcje klientów

  1. Rodzaje obiekcji i zastrzeżeń klienta
  2. Reagowanie na obiekcje
  3. Dobór odpowiedniej metody usuwania obiekcji klienta
C Ćwiczenie. Najczęściej spotykane obiekcje

opis - ćwiczenie »

9.Techniki negocjacji z klientem i zarządzania ustępstwami

  1. Zasady komentowania i negocjowania cen
  2. Najczęstsze błędy w praktyce negocjacji
  3. Praktyczne reguły negocjacji handlowych z klientem
C Ćwiczenie Jak się nie dać….

10. Metody przekonywania (kontraktacji) klienta

  1. Wychwytywanie gotowości klienta
  2. Wybór odpowiedniej metody przekonywania klienta

19.00 z a k o ń c z e nie


  • INFONETAX

    W związku z bardzo dobrym szkoleniem w dniach 11 i 18 marca 2014 przesyłam 2 osoby na kolejne szkolenie Wysokojakościowe techniki sprzedaży z trenerem Krzysztofem Podstawką.

    Prezes Edyta Stąpór Rynk Marzec 2014.

  • PHU SORTIMA

    W związku z bardzo dobrynm szkoleniem przesyłam 2 handlowców na kolejne szkolenie Wyskojakościowe techniki sprzedaży z trenerem Krzysztofem Podstawk i jedną osobę na szkolenie z Prezesem Matelą.

    Jadwiga Sosnowska Właścicel „” wrzesień 2013

  • Fructofresh Sp z o.o.

    Dziękujemy za skuteczne przeszkolenie 4 osób podczas szkoleń Techniki sprzedaży.

    Dyrektor Michał Bulikowski - Wrzesień 2013.

  • PGE SYSTRYBUCJA

    Dzięki SZkoleniu z Technik sprzedaży nasza grupa pozyskała dużo konkretnych informacji a dzięki niedużej grupie przećwiczyliśmy najistotniejsze techniki sprzedażowe

    Dorian Żaczek- Właścicel„”Pażdziernik 2013.



Coach: Krzysztof Podstawka


Trener - Wydział Zarządzania Katedry Marketingu UW. Ponad 3500 szkoleń przeprowadzonych. Arbiter NATIONAL SALES AWARD 2019 Specjalizacja: Marketing sprzedażowy, Techniki Pozyskiwania klientów i zwiększania wydajności handlowej, Coaching , Techniki zwiększania sprzedaży . Liczne publikacje




Korzyści

» Doradztwo i sprzedaż to Konkretna umiejętność i specjalizacja - wymagająca ciągłej praktyki i udoskonalania

» Kiedy Klient zawsze kupi ? Jak nie Wciskać towaru ? - Opracowanie przez trenera planu doskonalenia prowadzenia rozmów handlowych usprawni wykorzystanie telemarketingu w sprzedaży.
» Techniki sprzedaży - dostosowane do rodzaju działalności i profilu kontrahenta - zwiększą wydajność handlową FIRMY

» Zarządzanie obiekcjami → Autotest umiejętności sprzedażowych - Asertywna odmowa z opcją zamienną


Wskazania

Piony handlowe, Właściciele firm, Obsługa klienta, Sprzedawcy , Telemarketerzy

Lecz także doradcy techniczni


Zastosowanie
  • 1. Akcje przedświąteczne i promocyjne
  • 2. Kampanie promocyjno-marketingowe
  • 3. sprzedaż zdalna i umawianie spotkań
  • 4. Cross Selling i Zwiększanie zysków na dotychczasowych klientach
  • Autotest umiejętności sprzedażowych - Asertywna odmowa z opcją zamienną




Udział


  • 595 zł + 23% VAT - 1 osoba
  • 545 zł/os + 23% VAT - 2 osoby
  • 495 zł/os + 23% VAT - 3 osoby






5.06.2019 godz. 9.30


CENTRUM GIEŁDOWE GPW,
Książęca 4, Warszawa





ZGŁOSZENIE

techniki sprzedazy Każdy Uczestnik szkolenia otrzymuje podręcznik trenera Krzysztofa Podstawki "Aktywna sprzedaż osobista i bezpośrednia"

Program pdf


Zgłoszenie.doc


Zgłoszenie online

Udział
    Miejsce-GPW


    595 zł + 23% VAT-1 os
    545 zł/os + 23% VAT-2os
    495 zł/os + 23% VAT-3os