Profesjonalne techniki telefonicznego pozyskiwania i obsługi klientów
13.05.2014W czasie trwania całych warsztatów będzie przytoczonych wiele praktycznych przykładów, obrazujących najskuteczniejsze techniki sprzedaży telefonicznej. Na zadawane przez uczestników pytania będą udzielane wyczerpujące odpowiedzi, umożliwiające dynamiczne dostosowywanie programu do ich potrzeb. Szkolenie zawiera ćwiczenia ( w tym autotest umiejętności telemarketingowych ) które uczą standardów i sformułowań - które sprzedają !
Wysokojakościowe techniki sprzedaży
jak namówić każdego klienta ?
20.05.2014
W czasie trwania całych warsztatów będzie przytoczonych wiele praktycznych przykładów, obrazujących najskuteczniejsze techniki sprzedaży. Na zadawane przez uczestników pytania będą udzielane wyczerpujące odpowiedzi, umożliwiające dynamiczne dostosowywanie programu do ich potrzeb. Szkolenie zawiera ćwiczenia które uczą standardów i sformułowań - które sprzedają !
Cel szkoleń
Skutecznosć naszych szkoleńOpracowanie przez trenera indywidualnego planu doskonalenia prowadzenia rozmów handlowych i komunikacji w sprzedaży pomoże zwiększyć efektywności wykorzystania środków komunikacji w sprzedaży. » Sformułowania i techniki , które sprzedają ! 75% wszystkich ofert pracy dotyczy umiejętności sprzedażowych.
Krzysztof Podstawka UW - wykładowca na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Program szkolenia - Techniki Telemarketingu
Krzysztof Podstawka UW - wykładowca na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Program szkolenia - Techniki Sprzedaży
Krzysztof Podstawka UW - wykładowca na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Program szkolenia - Pozyskiwanie Klientów
Krzysztof Matela - Prezes EGB INVESTMENTS, WicePrezes BCC Program szkolenia - Techniki Windykacji
Ostatnio szkoliliśmy na GPW
Galeria ze szkolenia