• techniki sprzedaży
  • techniki sprzedaży
Pozyskiwanie klientów - Zdalne ofertowanie i sprzedaż w warunkach pandemii
8.09.2020 CENTRUM GIEŁDOWE
Skuteczny Telemarketing
Techniki sprzedaży w dobie pandemii
techniki sprzedaży vs skuteczne doradztwo i obsługa klienta w dobie pandemii
Telemarketing jako wsparcie sprzedaży online
Techniki argumentacji
Rozmowy wychodzące
Doradca techniczno handlowy
Jakie
Umiejętności
nabywają uczestnicy ?
Techniki komunikacji w sprzedaży
Techniki argumentacji - korzyści, cechy vs cena
Techniki odpowiadania na zarzuty


 

 

Pozyskiwanie klientów - Zdalne ofertowanie i sprzedaż w warunkach pandemii



! CHARAKTERYSTYKA SZKOLENIA - *szkolenie stacjonarne → GRUPA LIMITOWANA

→ Jak skuteczniej wykorzystać techniki sprzedaży i wpływu społecznego do osiągnięcia swoich celów. Zaproponowane przez trenera reguły i zasady od lat są uważane za podstawowe zasady gwarantujące sukces w zakresie sprzdaży oddziaływania na nowych i dotychczaSOWYCH kontrahentów w warunkach pandemii czasie trwania całych warsztatów będzie przytoczonych wiele praktycznych przykładów, obrazujących najskuteczniejsze techniki sprzedaży bezpo średniej i telefonicznej. Na zadawane przez uczestników pytania będą udzielane wyczerpujące odpowiedzi, umożliwiające dynamiczne dostosowywanie programu do ich potrzeb. Szkolenie zawiera ćwiczenia ( w tym autotest umiejętności telemarketingowych ) które uczą standardów i sformułowań - które sprzedają !

This text will be replaced since the "clone" option is set to true

8_09_2020_9.15 początek

1.Lejek sprzedażowy a różne metody ofertowania i sprzedaży:

  1. Pakiety direct-mail i poczta elektroniczna
  2. Telefon
  3. Komunikatory: rozmowy pojedyncze a grupowe prezentacje
  4. Kiedy i jak niezbędne spotkania twarzą w twarz
  5. Ćwiczenie


→ Ćwiczenie


2.Jak zdalnie przykuć uwagę: copywriting oferty i teasery:

  1. Przewagi naszej oferty a korzyści dla klienta
  2. Budowanie pasm argumentacyjnych
  3. Cechy i konstrukcja dobrego teasera
  4. Ćwiczenie

3.Warsztat skutecznego pakietu direct-mail:

  1. Do kogo wysyłać i co w pakiecie
  2. Konstrukcja nie odpartego listu ofertowego
  3. Ćwiczenie

4.Praktyka direct-emails z dużym responsem:

  1. Angażująca treść a załączniki i linki
  2. Ćwiczenie
5.Co można skutecznie osiągnąć przez telefon:

  1. Skuteczne łączenie z docelowym rozmówcą

  2. Teasowanie tele-rozmówcy

  3. Sondowanie klienta i jego preferencji

  4. Co dalej przez telefon

  5. Umawianie kolejnych spotkań

  6. Ćwiczenie.


→ Ćwiczenie


6.Słuchanie i sondowanie klienta w spotkaniu na komunikatorze

  1. Zasady tzw. aktywnego słuchania klienta: reakcje, parafrazy, itp.

  2. Pytania zamknięte i otwarte: zalety i wady

  3. Kolejność wątków w sondażu klienta

  4. Notowanie w trakcie sondażu i reasumpcja

  5. SPIK: specjalna technika na trudnych klientów

  6. Ćwiczenie. Sondaż w parach z zamianą ról

7.Dopasowane pasma argumentacyjne w skutecznym przekonywaniu

  1. Asertywne reakcje na nadmierne oczekiwania klientów
  2. Budowa efektywnych pasm argumentacyjnych
  3. Operowanie korzyściami i cechami oferty
  4. Techniki prezentacyjne

  5. Sprawdzanie efektu argumentacji

  6. Ćwiczenie. Przygotowanie dopasowanych pasm argumentacyjnych

8.Metody pozwalające identyfikować i usuwać obiekcje klientów

  1. Rodzaje obiekcji i zastrzeżeń klienta

  2. Reagowanie na obiekcje

  3. Dobór odpowiedniej metody usuwania obiekcji klienta

  4. Ćwiczenie. Najczęściej spotykane obiekcje i sposoby usuwania

9.Techniki negocjacji z klientem i zarządzania ustępstwami

  1. Zasady komentowania i negocjowania cen

  2. Najczęstsze błędy w praktyce negocjacji

  3. Praktyczne reguły negocjacji handlowych z klientem

10.Metody przekonywania (kontraktacji) klienta

  1. Wychwytywanie gotowości klienta

  2. Wybór odpowiedniej metody przekonywania klienta



Doradca techniczno-handlowy



11.Jak być profesjonalnym doradcą klienta ? -Doradca techniczno-handlowy

  • Wciskać sprzedaż czy doradzać w zakupie ?
  • Doradzanie z wykorzystaniem praktycznych reguł wywierania wpływu
  • Doradca dostosowany do klienta aż do granic asertywności
  • Techniki asertywne z trudnymi klientami
  • Jak nie czekać na klientów lecz być docenianym doradcą?
  • Doradca techniczno-handlowy
    1. Doradca w skutecznym serwisie i obsłudze klienta
    2. Doradca techniczno-handlowy w Internecie: wpisy na forach, tweety, blogi, vortale poradnicze, webinaria, youtube
    3. Doradca jako dawca contentu do firmowych newsletterów/blogów/portali
  • Ćwiczenie. Asertywna odmowa z opcją zamienną.


12.Ćwiczenie podsumowujące - Spróbuj mnie namówić




Podsumowujące


18.15 z a k o ń c z e nie


  • INFONETAX

    W związku z bardzo dobrym szkoleniem w dniach 11 i 18 marca 2014 przesyłam 2 następne osoby na kolejne szkolenie Wysokojakościowe techniki sprzedaży z trenerem Krzysztofem Podstawką.

    Prezes Edyta Stąpór Rynk Marzec 2014.

  • PHU SORTIMA

    W związku z bardzo dobrynm szkoleniem przesyłam 2 handlowców na kolejne szkolenie Wyskojakościowe techniki sprzedaży z trenerem Krzysztofem Podstawk i jedną osobę na szkolenie z Prezesem Matelą.

    Jadwiga Sosnowska Właścicel „” wrzesień 2013

  • Fructofresh Sp z o.o.

    Dziękujemy za skuteczne przeszkolenie 4 osób podczas szkoleń Techniki sprzedaży.

    Dyrektor Michał Bulikowski - Wrzesień 2013.

  • PGE SYSTRYBUCJA

    Dzięki SZkoleniu z Technik sprzedaży nasza grupa pozyskała dużo konkretnych informacji a dzięki niedużej grupie przećwiczyliśmy najistotniejsze techniki sprzedażowe

    Dorian Żaczek- Właścicel„”Pażdziernik 2013.



Coach: Krzysztof Podstawka


Trener - Wykładowca Wydziału Zarządzaniau Katedry Marketingu UW. Ponad 3500 szkoleń przeprowadzonych. Arbiter NATIONAL SALES AWARD 2020 Specjalizacja: Marketing sprzedażowy, Techniki Pozyskiwania klientów i zwiększania wydajności handlowej, Coaching , Techniki zwiększania sprzedaży . Liczne publikacje




Korzyści

»Jak zyskać przewagę nad konkurencją ? - Skuteczny doradca klienta

» Telemarketing to Konkretna umiejętność i specjalizacja - wymagająca ciągłej praktyki i udoskonalania

» Kiedy Klient zawsze kupi ? - Opracowanie przez trenera planu doskonalenia prowadzenia rozmów handlowych usprawni wykorzystanie telemarketingu w sprzedaży.
» Techniki sprzedaży - dostosowane do rodzaju działalności i profilu kontrahenta - zwiększą wydajność handlową FIRMY


Wskazania

Piony handlowe, Właściciele firm, Obsługa klienta, Sprzedawcy , Telemarketerzy

Lecz także informatycy, prawnicy, finansiści, technicy i inżynierowie


Zastosowanie
  • 1. Akcje promocyjne
  • 2. Kampanie promocyjno-marketingowe
  • 3. sprzedaż zdalna w warunkach pandemii
  • 4. Cross Selling i Zwiększanie zysków na dotychczasowych klientach




Udział


  • 395 zł + 23% VAT - 1 osoba
  • 345 zł/os + 23% VAT - 2 osoby
  • 325 zł/os + 23% VAT - 3 osoby






8.09.2020 godz. 9.15


CENTRUM GIEŁDOWE GPW,
Książęca 4, Warszawa





ZGŁOSZENIE

techniki sprzedazy Każdy Uczestnik szkolenia otrzymuje podręcznik trenera Krzysztofa Podstawki "Aktywna sprzedaż osobista i bezpośrednia"

Program pdf


Zgłoszenie.doc


Zgłoszenie online

Udział
    Miejsce-GPW


    395 zł + 23% VAT-1 os
    345 zł/os + 23% VAT-2os
    325 zł/os + 23% VAT-3os