W czasie trwania całych warsztatów będzie przytoczonych wiele praktycznych przykładów, obrazujących najskuteczniejsze techniki sprzedaży. Na zadawane przez uczestników pytania będą udzielane wyczerpujące odpowiedzi, umożliwiające dynamiczne dostosowywanie programu do ich potrzeb. Szkolenie zawiera ćwiczenia które uczą standardów i sformułowań - które sprzedają !


Techniki sprzedaży ?



Umiejętności
korzyści, cechy vs cena



Wysokojakościowe techniki sprzedaży - jak namówić każdego klienta ? - 100% praktyki
! CHARAKTERYSTYKA SZKOLENIA 21.06.2016

9.15 początek
1.Techniki wywierania wpływu na klientów-kreowanie szans sprzedażowych face to face
- Sformułowania werbalne
- Techniki operowania głosem
- Komunikaty „mowy ciała”
- Praktyczne reguły wywierania wpływu w procesie sprzedaży bezpośredniej
- Techniki asertywne
- Ćwiczenie. Interpretacja mowy ciała - Praktyczne reguły wywierania wpływu
2. KSF: rozpoznawanie i sondowanie klienta- kreowanie szans sprzedażowych face to face
- Zasady tzw. aktywnego słuchania klienta: reakcje, parafrazy, itp.
- Kolejność wątków w sondażu klienta
- Notowanie w trakcie sondażu i reasumpcja
- SPIK: specjalna technika na trudnych klientów - dopasowane pytania sondażowe
- Ćwiczenie. Sondaż w parach z zamianą ról
3. Dopasowane pasma argumentacyjne – Sformułowania, które sprzedają.
- Asertywne reakcje na nadmierne oczekiwania klientów
- Budowa efektywnych pasm argumentacyjnych
- Operowanie korzyściami i cechami oferty - Techniki prezentacyjne
- Sprawdzanie efektu argumentacji Ćwiczenie.
- Przygotowanie dopasowanych pasm argumentacyjnych
13.00-13.40 lunch

Telemarketing wychodzący (moduł na życzenie) Jak prowadzić efektywną prezentację propozycji przez telefon ?
- optymalny język argumentacyjny
- budowa pasm argumentacyjnych + indywidualne ćwiczenie namysłowe
***** Reguły i techniki opisywania korzyści, cech i podawania cen
- 1Najpierw oferowane wartości/korzyści – potem ceny
- 2Jak opisywać korzyści a jak cechy ?
- 3Metody podawania i informowania o cenach

Zastosowanie: podsumowanie rozmowy sprzedażowej (follow up); newsltetter ( e-zine) ; Facebook- ( one-on-one DiaLOG) ; Group text messaging, * reguły COPYWRITINGU stosowane są w SOCIAL MEDIACH , reklamach kontekstowych jako nieodłączne wsparcie tradycyjnych form komunikacji w sprzedaży: wzbudzają zainteresowanie - przyciągają uwagę - generują konwersję
4.Metody identyfikacji i usuwania obiekcji klienta
- Rodzaje obiekcji i zastrzeżeń klienta
- Reagowanie na obiekcje
- Dobór odpowiedniej metody usuwania obiekcji klienta
- Ćwiczenie. Najczęściej spotykane obiekcje w sprzedaży
5.Techniki negocjacji z klientem i zarządzania ustępstwami
- Przygotowanie do negocjacji
- Zasady komentowania i negocjowania cen
- Najczęstsze błędy w praktyce negocjacji
- Praktyczne reguły negocjacji handlowych z klientem - Dlaczego warto byc doradcą klienta ?
- Ćwiczenie. Praktyka negocjacji z wykorzystaniem technik i sormułowań, które sprzedają
6. Metody przekonywania (kontraktacji) klienta
- Wychwytywanie gotowości klienta
- Wybór odpowiedniej metody przekonywania klienta
- Ćwiczenie. Spróbuj mnie namówić
19.00 z a k o ń c z e nie
-
INFONETAX
W związku z bardzo dobrym szkoleniem w dniach 11 i 18 marca 2014 przesyłam dwóch hadlowców na kolejne szkolenie Wysokojakościowe techniki sprzedaży z trenerem Krzysztofem Podstawką.
Prezes Edyta Stąpór Rynk Marzec 2014.
-
PHU SORTIMA
W związku z bardzo dobrynm szkoleniem przesylam 2 handlowców na kolejne szkolenie Wyskojakościowe techniki sprzedaży z trenerem Krzysztofem Podstawk i jedną osobę na szkolenie z Prezesem Matelą.
Jadwiga Sosnowska Właścicel „”.wrzesień 2013
-
Fructofresh Sp z o.o.
Dziękujemy za skuteczne przeszkolenie 4 osób podczas szkoleń Techniki sprzedaży.
Dyrektor Michał Bulikowski - Wrzesień 2013.
-
PGE DYSTRYBUCJA
Dzięki SZkoleniu z Technik sprzedaży nasza grupa pozyskała dużo konkretnych informacji a dzięki niedużej grupie przećwiczyliśmy najistotniejsze techniki sprzedażowe
Dorian Żaczek- Właścicel„”Pażdziernik 2013.
Coach: Krzysztof Podstawka
Coach Wydziału Zarządzania UW. Ponad 3500 szkoleń przeprowadzonych. Arbiter NATIONAL SALES AWARD 2016 Specjalizacja : Marketing sprzedażowy, Techniki pozyskiwania klientów . Pomógł kilku tysiącom firm znacznie zwiększyć sprzedaż
Korzyści
» Techniki sprzedażyto Konkretna umiejętność i specjalizacja - wymagająca ciągłej praktyki i udoskonalania
» Kiedy Klient zawsze kupi ? Opracowanie przez trenera strategii komunikacji w sprzedaży (face to face; online ;ONE-ON-ONE DIALOG, telemarketing )
» Techniki sprzedaży - dostosowane do rodzaju działalności i profilu kontrahenta - zwiększą wydajność handlową FIRMY
Wskazania
Piony handlowe, Właściciele firm, Obsługa klienta, Sprzedawcy , Telemarketerzy
Lecz także informatycy, prawnicy, finansiści, technicy i inżynierowie
zastosowanie szkolenia Zastosowanie
Front-end–produkty podstawowe; Back-end–produkty uzupełniające; Cross-selling i Up-sellng; Obsługa klienta face-to-face; Serwis -salon; Telemarketing, Prezentacje.. COPYWRITNG - ( email marketing, SOCIAL MEDIA, reklama kontekstowa)
» Front-end–produkty podstawowe;
Back-end–produkty uzupełniające;
Cross-selling i Up-sellng;
Obsługa klienta face-to-face; (CRM);
Telemarketing, Serwis-salon
Front-end–produkty podstawowe; Back-end–produkty uzupełniające; Cross-selling i Up-sellng; Obsługa klienta face-to-face; (CRM); Telemarketing,Serwis-salon , Prezentacje
- Warszawa, Centrum Giełdowe , Książęca 4