• techniki sprzedaży
  • techniki sprzedaży
TELEFONICZNE techniki pozyskiwania klientów i zwiększania sprzedaży
7.09.2021 by ZOOM
TELEMARKETING i komunikacja w sprzedaży
Wsparcie sprzedaży internetowej
Telefoniczne techniki w skutecznym pozyskiwaniu klientów
Telemarketing jako wsparcie sprzedaży online
Techniki argumentacji
Jak przełozyć cechy produktu/usługi na twarde korzyści ?
Up- selling, Cross-selling
TELEMARKETING - Niezbędna umiejętność
w pracy zdalnej-serwisie-sprzedaży
Techniki telemarketingu w sprzedaży
Argumentacja - korzyści, cechy vs cena
Jak przełożyć cechy towaru/ usługi na korzyści dla klienta ?


 

 

TELEFONICZNE techniki pozyskiwania klientów i zwiększania sprzedaży → TELEMARKETING i komunikacja w sprzedaży



! → Niezbędna umiejętność w pracy zdalnej i wsparciu

→ Zaproponowane przez trenera reguły i zasady od lat są uważane za podstawowe zasady gwarantujące sukces w zakresie sprzdaży oddziaływania na nowych i dotychczaSOWYCH kontrahentów. Profesjonalna rozmowa telefoniczna to TWARDA Umiejętność wymagająca ciągłej praktyki i udoskonalania → NIEZBĘDNA , szczególnie w okresie pandemii i przedłużającej się pracy zdalnej Na zadawane przez uczestników pytania będą udzielane wyczerpujące odpowiedzi, umożliwiające dynamiczne dostosowywanie programu do ich potrzeb. Szkolenie zawiera ćwiczenia ( w tym autotest umiejętności telemarketingowych ) które uczą standardów i sformułowań-Które sprzedają !

This text will be replaced since the "clone" option is set to true

7_09_2021_9.15 początek

Jak typować i gdzie szukać nowych klientów ?

  • Bazy danych
  • Internet

1.Zastosowania i rodzaje telemarketingu:

  • 1.1. Telemarketing przychodzący (pasywny)
  • 1.2. Telemarketing wychodzący (aktywny)

opis - ćwiczenie I»


2.Zasady i techniki komunikacji interpersonalnej przez telefon + autotest umiejętności telemarketingowych



Autotest



  • 2.1.Zasady słuchania rozmówcy
  • 2.2.Zasady mówienia, w tym: unikanie fauli

3.Praktyczne rady do długotrwałej pracy głosowej przez telefon + ćwiczenie



opis - ćwiczenie II»




Wsparcie online



4.Aktywny telemarketing

  • 4.1. Otwarcie rozmowy – intrygujące przedstawienie
  • 4.2. Nawiązanie kontaktu z docelowym rozmówcą – jak omijać „rogatkowych”
  • 4.3. Zaciekawianie przedmiotem rozmowy - Jakie zaciekawiacze („teasery”)
  • 4.4. Sondaż potrzeb i oczekiwań rozmówcy – poszukiwanie szans sprzedaży
  • • słuchanie i wypytywanie klienta
  • • kolejność operowania pytaniami
  • • podsumowanie sondażu + ćwiczenie w parach
  • • Kiedy klient mówi, że już współpracuje z innym dostawcą

4.5 Jak prowadzić efektywną prezentację propozycji dla klienta:

  1. optymalny język argumentacyjny
  2. budowa pasm argumentacyjnych + indywidualne ćwiczenie namysłowe
  3. ocena rezultatów ćwiczenia


Pasma argumentacyjne



4.6. Reguły i techniki rozmawiania o cenach
  1. Najpierw oferowane wartości/korzyści – potem ceny
  2. Techniki zmniejszania dolegliwości ceny („kanapka cenowa”, „rozmiana na drobne”, itp.)

4.7. W jaki sposób identyfikować i usuwać obiekcje klienta - różne metody
  1. indywidualne ćwiczenie namysłowe + ocena rezultatów ćwiczenia

4.8. Metody osiągania uzgodnień i zamykania kontaktu:
  1. wyczuwanie optymalnego momentu
  2. techniki przezwyciężania wahań klienta („łańcuch potwierdzeń”, „za i przeciw”, itp.)

5. Wznawianie kontaktu z „niezdecydowanym” klientem


  1. Przypominanie walorów oferty czy coś nowego?
  2. „nowy as w rękawie?”
  3. Najczęstsze błędy w praktyce negocjacji


Komunikacja w sprzedaży





opis - ćwiczenie III»


6.Telefoniczne wsparcie sprzedaży internetowej i kampanii online

  • Techniki zwiększania sprzedaży i obsługi klienta w rozmowach przychodzących

7.Doradca techniczno-handlowy - Telefoniczna obsługa interwencji klientów



Techniczno-handlowy doradca



  • sekwencja technik
  • Ćwiczenie

8.Ćwiczenie podsumowujące - Spróbuj mnie namówić przez telefon


17.30 z a k o ń c z e nie


  • INFONETAX

    W związku z bardzo dobrym szkoleniem w dniach 11 i 18 marca 2014 przesyłam 2 osoby na kolejne szkolenie Wysokojakościowe techniki sprzedaży z trenerem Krzysztofem Podstawką.

    Prezes Edyta Stąpór Rynk Marzec 2014.

  • PHU SORTIMA

    W związku z bardzo dobrynm szkoleniem przesyłam 2 handlowców na kolejne szkolenie Wyskojakościowe techniki sprzedaży z trenerem Krzysztofem Podstawk i jedną osobę na szkolenie z Prezesem Matelą.

    Jadwiga Sosnowska Właścicel „” wrzesień 2013

  • Fructofresh Sp z o.o.

    Dziękujemy za skuteczne przeszkolenie 4 osób podczas szkoleń Techniki sprzedaży.

    Dyrektor Michał Bulikowski - Wrzesień 2013.

  • PGE SYSTRYBUCJA

    Dzięki SZkoleniu z Technik sprzedaży nasza grupa pozyskała dużo konkretnych informacji a dzięki niedużej grupie przećwiczyliśmy najistotniejsze techniki sprzedażowe

    Dorian Żaczek- Właścicel„”Pażdziernik 2013.



Coach: Krzysztof Podstawka


Wykładowca Wydziału Zarządzaniau Katedry Marketingu Uniwersytetu Warszawskiego. Ponad 3500 szkoleń przeprowadzonych. Arbiter NATIONAL SALES AWARD Specjalizacja: Marketing sprzedażowy, Techniki Pozyskiwania klientów i zwiększania wydajności handlowej, Coaching , Techniki zwiększania sprzedaży . Liczne publikacje




Korzyści

» Telemarketing to Konkretna umiejętność i specjalizacja - wymagająca ciągłej praktyki i udoskonalania

» Kiedy Klient zawsze kupi ? - Opracowanie przez trenera planu doskonalenia prowadzenia rozmów handlowych usprawni wykorzystanie telemarketingu w sprzedaży.
» Techniki sprzedaży - dostosowane do rodzaju działalności i profilu kontrahenta - zwiększą wydajność handlową FIRMY


Wskazania

Piony handlowe, Właściciele firm, Obsługa klienta, Sprzedawcy , Telemarketerzy

Informatycy, Prawnicy, Finansiści, Technicy i Inżynierowie


Zastosowanie
  • 1. Akcje przedświąteczne i promocyjne
  • 2. Komunikacja w sprzedaży
  • 3. Sprzedaż zdalna i umawianie spotkań
  • 4. Cross Selling i Zwiększanie zysków na dotychczasowych klientach
  • 5. Wsparcie sprzedaży internetowej i serwisu




Udział


  • 350 zł + 23% VAT - 1 osoba
  • 325 zł/os + 23% VAT - 2 osoby
  • 315 zł/os + 23% VAT - 3 osoby






7.09.2021 godz. 9.15


ONLINE by ZOOM





ZGŁOSZENIE

techniki sprzedazy Każdy Uczestnik szkolenia otrzymuje podręcznik trenera Krzysztofa Podstawki "Aktywna sprzedaż osobista i bezpośrednia"

Program pdf


Zgłoszenie.doc


Zgłoszenie online

Udział



    350 zł + 23% VAT-1 os
    325 zł/os + 23% VAT-2os
    315 zł/os + 23% VAT-3os