→ Zaproponowane przez trenera reguły i zasady od lat są uważane za podstawowe zasady gwarantujące sukces w zakresie sprzdaży oddziaływania na nowych i dotychczaSOWYCH kontrahentów. Profesjonalna rozmowa telefoniczna to TWARDA umiejętność wymagająca ciągłej praktyki i udoskonalania → Na zadawane przez uczestników pytania będą udzielane wyczerpujące odpowiedzi, umożliwiające dynamiczne dostosowywanie programu do ich potrzeb. Szkolenie zawiera ćwiczenia ( w tym autotest umiejętności telemarketingowych ) które uczą standardów i sformułowań-Które sprzedają !








Zaawansowane TELEFONICZNE techniki pozyskiwania klientów i zwiększania sprzedaży
! → Niezbędna umiejętność w pracy zdalnej i obsłudze

23.05_2023 9.15 początek
2.Zasady i techniki komunikacji interpersonalnej przez telefon
Autotest - Jak zaciekawić ofertą?
- 2.1.Zasady słuchania rozmówcy
- 2.2.Zasady mówienia, w tym: unikanie fauli, odradzane praktyki i słowa
- Ćwiczenie: zaciekaw tym, co oferujesz
3. „Copywriting” argumentów telefonicznych
- Ćwiczenie
Wsparcie online
4.Aktywny telemarketing
- 4.1. Otwarcie rozmowy – intrygujące przedstawienie
- 4.2. Nawiązanie kontaktu z docelowym rozmówcą – jak omijać „rogatkowych”
- 4.3. Zaciekawianie przedmiotem rozmowy - Jakie zaciekawiacze („teasery”)
- słuchanie i wypytywanie klienta
- kolejność operowania pytaniami - KLUCZ do kontrolowania rozmowy !
- podsumowanie sondażu + ćwiczenie w parach
- Kiedy klient mówi, że już współpracuje z innym dostawcą
Wywołanie chęci zakupu
4.5 Wywołanie chęci zakupu → Efektywna prezentacja propozycji dla klienta:
- optymalny język argumentacyjny
- budowa pasm argumentacyjnych + indywidualne ćwiczenie namysłowe
- a może „telenet”?
Pasma argumentacyjne
4.6. Reguły i techniki rozmawiania o cenach
- Najpierw oferowane wartości/korzyści – potem ceny
- Techniki zmniejszania dolegliwości ceny („kanapka cenowa”, „rozmiana na drobne”, itp.)
4.7. W jaki sposób identyfikować i usuwać obiekcje klienta - różne metody
- CASE STUDY: nie znam firmy.. nie jestem zainteresowany... nie mam czasu.... nie mam pieniędzy
- indywidualne ćwiczenie namysłowe + ocena rezultatów ćwiczenia
4.8. Metody osiągania uzgodnień i zamykania kontaktu:
- wyczuwanie optymalnego momentu
- techniki przezwyciężania wahań klienta („łańcuch potwierdzeń”, „za i przeciw”, itp.)
5. Wznawianie kontaktu z „niezdecydowanym” klientem
Unikatowość oferty
- Przypominanie walorów oferty czy coś nowego?
- „nowy as w rękawie?”
17.30 z a k o ń c z e nie
-
INFONETAX
W związku z bardzo dobrym szkoleniem w dniach 11 i 18 marca 2014 przesyłam 2 osoby na kolejne szkolenie Wysokojakościowe techniki sprzedaży z trenerem Krzysztofem Podstawką.
Prezes Edyta Stąpór Rynk Marzec 2014.
-
PHU SORTIMA
W związku z bardzo dobrynm szkoleniem przesyłam 2 handlowców na kolejne szkolenie Wyskojakościowe techniki sprzedaży z trenerem Krzysztofem Podstawk i jedną osobę na szkolenie z Prezesem Matelą.
Jadwiga Sosnowska Właścicel „” wrzesień 2013
-
Fructofresh Sp z o.o.
Dziękujemy za skuteczne przeszkolenie 4 osób podczas szkoleń Techniki sprzedaży.
Dyrektor Michał Bulikowski - Wrzesień 2013.
-
PGE SYSTRYBUCJA
Dzięki SZkoleniu z Technik sprzedaży nasza grupa pozyskała dużo konkretnych informacji a dzięki niedużej grupie przećwiczyliśmy najistotniejsze techniki sprzedażowe
Dorian Żaczek- Właścicel„”Pażdziernik 2013.
Coach: Krzysztof Podstawka
Wykładowca Wydziału Zarządzaniau Katedry Marketingu Uniwersytetu Warszawskiego. Ponad 3500 szkoleń przeprowadzonych. Arbiter NATIONAL SALES AWARD Specjalizacja: Marketing sprzedażowy, Techniki Pozyskiwania klientów i zwiększania wydajności handlowej, Coaching , Techniki zwiększania sprzedaży . Liczne publikacje
Korzyści
» Telemarketing to KONKRETNA umiejętność - TWARDA specjalizacja - wymagająca ciągłej praktyki i udoskonalania
» Kiedy Klient zawsze kupi ? - Opracowanie przez trenera planu doskonalenia prowadzenia rozmów handlowych usprawni wykorzystanie telemarketingu w sprzedaży.
» Techniki sprzedaży - dostosowane do rodzaju działalności i profilu kontrahenta - zwiększą wydajność handlową FIRMY
ZASTOSOWANIE
- 1. Akcje promocyjne
- 2.Komunikacja zdalnej sprzedaży - Wywołanie chęci zakupu
- 3. Infolinia - doradztwo techniczno handlowe
- 4. Cross Selling i Zwiększanie zysków na dotychczasowych klientach
- 5. Wsparcie Sprzedaży online - Istotny element wielokanałowej komunikacji z Klientem
-
Zaciekawienie ofertą - Reagowanie na obiekcje
- - nie znam firmy..
- -nie jestem zainteresowany...
- - nie mam czasu...
- - nie mam pieniędzy...
Udział